Extraescolar de còmic

Descarregar el Formulari d'inscripció 2019/2020

En aquesta activitat aproximarem el món del còmic als nens i nenes com a forma d’expressió creativa. A través de les diferents tècniques cada alumne tindrà com a resultat a final de curs, el seu propi còmic amb una sèrie de 10 pàgines aproximadament, amb tots els diferents exercicis que s’hauran portat a terme durant el curs.

Es farà servir una metodologia participada i totalment pràctica, on els infants, puguin desenvolupar la seva creativitat i imaginació, tot i aprenent el llenguatge del còmic d’una forma dinàmica.

• Horari: 1,5 hores setmanals
  • Preu Mensualitat: 23€/mes  i quota de material (10€ de pagament puntual a l'inici del curs) Aquest servei és ofert només per als socis de l’AMPA (quota de l’AMPA: 25€/curs per família + 4€ per fill). En cas de no ser socis, el primer rebut s’incrementarà amb la quota de l’AMPA i es passarà per domiciliació bancària.
  • Grups: Es formaran grups amb un mínim de 9 i un màxim de 12 alumnes.
  • Durada: Inici la primera setmana d'octubre fins la darrera setmana de maig.
  • Horaris: 1,5 hores setmanals
    Curs Dies Horari