Curs de pintura i dibuix  (Tinta i Vi)

Descarregar el Formulari d'inscripció 2019/2020

Aquesta activitat pretén descobrir el món de l'art, d'una forma divertida i que a la vegada proporcioni als i a les alumnes les pautes per donar forma a la seva creativitat. Experimentarem amb diverses tècniques, per tal que puguin escollir la que més els hi agradi o amb quina se senten més còmodes.

Aprendrem també a tractar les ombres, els colors, la perspectiva, el retrat, a analitzar la forma i moviments del cos humà, i pintarem elements de la natura, animals, realitzarem pintura a l'aire lliure (quan sigui possible), experimentarem amb la pintura abstracte, i també amb la pintura realista, realitzarem un projecte des que tenim una idea fins que l'acabem plasmant en una làmina, etc.

Aquesta activitat està pensada per potenciar la creativitat així com el desenvolupament artístic, gràcies per exemple a la utilització de materials nous i reciclats, elaboracions amb fang, creacions artístiques amb pintura, permetent així que els infants desenvolupin les seves capacitats creatives.

• Horari: 1,5 hores setmanals
  • Preu Mensualitat: 35€/mes  i quota de material (20€ de pagament puntual a l'inici del curs) Aquest servei és ofert només per als socis de l’AMPA (quota de l’AMPA: 25€/curs per família + 4€ per fill). En cas de no ser socis, el primer rebut s’incrementarà amb la quota de l’AMPA i es passarà per domiciliació bancària.
  • Grups: Es formaran grups amb un mínim de 8 i un màxim de 20 alumnes.
  • Durada: Inici la primera setmana d'octubre fins la darrera setmana de maig.
  • Horaris: 1,5 hores setmanals
    Curs Dies Horari