Fil i agulla és una activitat divertida i creativa, pensada perquè els infants aprenguin a cosir, dissenyar i manipular diferents tipus de materials.
La idea d'aquesta extra-escolar es introduir-se al mon de la costura, creant tot tipus de manualitats afavorint la psicomotricitat i l’habilitat de les mans així, com la capacitat de crear.

Descarregueu-vos els formularis d'inscripció 2019-20.

Condicions Generals

• Horari: 1,5 hores setmanal
  • Quota mensual  23 €/mes i quota de material ( 20€ de pagament puntual a l'inici del curs)
  • Grups: Es formaran grups amb un mínim de 9 i un màxim de 12 alumnes
  • Durada: Inici la primera setmana d’octubre fins la darrera setmana de maig

Funcionament

• Totes les extraescolars començaran a l’octubre 2018.
  • Aquest servei és ofert només per als socis de l’AMPA (quota de l’AMPA: 25€/curs per família + 4€ per fill). En cas de no ser socis, el primer rebut s’incrementarà amb la quota de l’AMPA i es passarà per domiciliació bancària.
  • El cobrament de les quotes es farà sempre a principi de cada mes.
  • Aquesta extraescolar requereix una quota inicial de 20€ en concepte de material.

Horaris:

Curs Dia Horari