Aquest taller de Teatre està pensat per ser realitzat anualment representant una obra teatral a final del curs on es mostrarà el treball realitzat en ell.

Descarregueu el formulari d'inscripció 2019-20

En el següent esquema es mostra com es treballarà cada trimestre, adaptat a l'edat del alumnes en qualsevol cas.

• Primer trimestre: primer contacte amb l'alumne, l'utilitzarem per fer una introducció al món del teatre i donar una base als alumnes; ens centrarem, doncs, bàsicament en la realització d'exercicis i jocs teatrals com exercicis de respiració, projecció, expressió oral i corporal, ritme, expressió de sentiments, mim, clown, situació en l'espai, moviment, reconeixement del propi cos, improvisació, memòria, joc teatral...
  • Segon trimestre: combinarem els exercicis que haurem estat fent amb la preparació de l'obra que representarem a final de curs. Els exercicis que s'utilitzaran seran: jocs teatrals i preparació de l'obra, lectura del text teatral, comprensió lectora, repartiment de personatges, creació de l'espai per fer la representació, inici dels assajos.
  • Tercer trimestre: el dedicarem exclusivament a preparar i muntar l'obra teatral escollida. En aquest trimestre, només es faran assaigs de l'obra, memoritzar el text; pensar i fer el vestuari; pensar i fer l'escenografia i presentar l'obra davant del públic (objectiu final del curs).

Condicions Generals

• Horari: 1,5 hores setmanals
  • Quota mensual  25 €/mes i quota de material ( 10€ en un pagament puntual a l'inici de curs )
  • Grups: Es formaran grups amb un mínim de 5 i un màxim de 15 alumnes
  • Durada: Inici la primera setmana d'octubre fins la darrera setmana de maig

Funcionament

• Totes les extraescolars començaran a l'octubre 2018.
  • Aquest servei és ofert només per als socis de l’AMPA (quota de l’AMPA: 25€/curs per família + 4€ per fill). En cas de no ser socis, el primer rebut s’incrementarà amb la quota de l’AMPA i es passarà per domiciliació bancària.
  • El cobrament de les quotes es farà sempre a principi de cada mes.
  • Aquesta extraescolar no requereix de cap aportació de material per part de les famílies.

Horaris:

Curs Dia Horari