L’aula d’acolliment permet als pares i mares deixar els seus fills a l’Escola abans i després de l’horari escolar, facilitant així la conciliació de la vida laboral i familiar.

Aquest servei està gestionat per l’AMPA i per utilitzar-lo cal ser-ne soci.

Horaris

L'horari de l'acollida actualment només es dona en un únic torn:

• Servei matí:  de les 07:30 hores fins a les 09:00 hores

Important:

Per poder oferir el servei d'acollida cal que s'arribi a un mínim de 10 alumnes per torn. Per sota d'aquesta quantitat no es donarà el servei.

Tarifes

1 alumne 2 o més fills (-10%)
(Preu per fill)
Modalitat fixa matí 45,00€/mes 40,00€/mes
Modalitat esporàdica Matí: 5,00€/dia
Tarda:6,50€/dia

En el moment de la inscripció es farà un abonament addicional de 5€ per família en concepte de matrícula en el cas de qualsevol modalitat fixa. Aquest import es cobrarà en el primer rebut.

• Els preus fixats són pel primer trimestre però podran variar posteriorment.
  • El primer rebut es cobrarà junt amb la quota de l’AMPA per domiciliació bancària.
  • Els rebuts retornats tindran un increment de 4 €.
  • El pagament de la modalitat fixa no es fraccionarà en cap cas

Inscripció

Per a formalitzar la inscripció, podeu entregar el formulari d'aquest link omplert i signat  a la responsable de l’aula d’acolliment o enviar-lo escanejat per e-mail a  Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.