L’aula d’acolliment permet als pares i mares deixar els seus fills a l’Escola abans i després de l’horari escolar, facilitant així la conciliació de la vida laboral i familiar.

Aquest servei està gestionat per l’AMPA i per utilitzar-lo cal ser-ne soci.

Horaris

L'horari de l'acollida es divideix en dues franges:

• Servei matí:  de les 07:30 hores fins a les 09:00 hores
  • Servei tarda: de les 16:30 hores fins a les  18:00 hores

Tarifes

1 alumne 2 o més fills (-10%)
(Preu per fill)
Modalitat fixa completa
(Mati + tarda)
62,50€/mes 56,25€/mes
Modlalitat fixa matí 38,50€/mes 34,65€/mes
Modlalitat fixa tarda 38,50€/mes 34,65€/mes
Modlalitat esporàdica Matí: 4,5€/dia
Tarda:4,5€/dia

En el moment de la inscripció es farà un abonament addicional de 5€ per família en concepte de matrícula en el cas de qualsevol modalitat fixa. Aquest import es cobrarà en el primer rebut.

• Les quotes individuals fixes tindran un descompte del 5% per a famílies nombroses de 3 fills i monoparentals i del 10% per a famílies de 4 fills o més.
  • Els preus fixats són pel primer trimestre però podran variar posteriorment.
  • El primer rebut es cobrarà junt amb la quota de l’AMPA per domiciliació bancària.
  • Els rebuts retornats tindran un increment de 4 €.
  • El pagament de la modalitat fixa no es fraccionarà en cap cas

Inscripció

Per a formalitzar la inscripció, podeu entregar el formulari d'aquest link omplert i signat  a la responsable de l’aula d’acolliment o enviar-lo escanejat per e-mail a  Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.