slim01
slim02
slim03
Previous Next

 Aquesta és una activitat extraescolar de caràcter acadèmic que intentarà portar el món de la Robòtica i les noves tecnologies al palmell dels nostres alumnes. L’empresa que ho gestiona és Robotix Penedes.

Accediu directament al  formulari online d'inscripció 2024-25

Condicions Generals 

  • Horari: 1 hora setmanal
  • Quota mensual  37 €/mes (de 1r a 6è) o 31€/mes (P4 i P5)
  • Matricula: Es facturarà una matrícula de 30€ juntament amb la primera mensualitat del curs.
  • Grups: Es formaran grups amb un mínim de 6 i un màxim de 12 alumnes
  • Inici: Octubre.

 

Funcionament

  • Totes les extraescolars començaran a l’octubre.
  • Aquest servei és ofert només per als socis de l’AFA. En cas de no ser socis, el primer rebut s’incrementarà amb la quota de l’AFA i es passarà per domiciliació bancària.
  • El cobrament de les quotes es farà sempre a principi de cada mes.
  • Aquesta extraescolar no requereix de cap aportació de material per part de les famílies.
  • Les inscripcions es realitzen per un mínim de 3 mesos, no podent donar-se de baixa abans del gener, passat aquest període, qualsevol baixa s'haurà de notificar al correu electrònic Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. perquè sigui efectiva. En el cas que la situació derivada del COVID-19 provoqui la suspensió de l’activitat,aquesta clausula quedarà sense efecte

Horaris:

Grup Dia Horari
Robotix 0 P4 i P5 Dia per confirmar - Migdia
Robotix 1 De 1r a 3r Dia per confirmar - Migdia 
Robotix 2 De 4t a 6e Dia per confirmar - Migdia

 

 

Es potenciaran habilitats i competències mitjançant un model pedagògic consolidat i contrastat, ideat per LEGO Education, que ja es fa servir en països líders en educació com Finlàndia, Suècia o Japó. Fomentant en els participants el talent, la comunicació, l’esperit emprenedor i la seva curiositat per descobrir i aprendre.
Durant el curs, els alumnes més petits dissenyaran i construiran els seus propis robots. Hauran
de superar diferents reptes que els ajudaran a descobrir no només el món de la programació,
sinó també el seu entorn, les màquines, la música i la narració.
Els alumnes més grans aprendran a controlar el moviment del robot a través dels seus tres
motors i a utilitzar els diferents sensors, tacte, llum, ultrasons i un giroscopi. Fent d’aquest
aprenentatge una autèntica experimentació científica.
Basen el seu aprenentatge a les 4 C’s:

  • CONNECTAR Un nou concepte es connecta als coneixements previs amb els nens a l’inici de cada activitat. Se’ls anima a fer preguntes i explorar idees entorn del desafiament al presentar el tema. Es busca despertar el seu interès i la seva motivació
  • CONSTRUIR Mentre els infants construeixen objectes físics utilitzant peces de LEGO, de forma simultània “construeixen” el coneixement en les seves ments. Fent això en col·laboració amb els altres, els nens arriben a perfeccionar les seves habilitats de comunicació i de cooperació a la vegada.
  • CONTEMPLAR Els infants són guiats per reflexionar sobre el que han après i compartir coneixements obtinguts durant la fase de construcció. Utilitzant preguntes que estan dissenyades per ajudar-los a prendre consciència del procés i explorar noves maneres d’anar sobre la recerca de solucions.
  • CONTINUAR Cada tasca LEGO acaba amb una nova tasca que es basa en el que s’ha après. Aquesta fase està dissenyada per mantenir l’alumne en un “estat de flux”. El flux és un estat òptim de motivació intrínseca, on una persona es submergeix completament en el que ell o ella està fent.