L'extraescolar d'anglès està al càrrec de l’empresa Proesco.

S’ofereix una activitat dinàmica i divertida treballant a partir de material acadèmic (llibre de text i d’activitats OXFORD): exercicis de vocabulari, activitats orals, gramàtica, diàlegs i àudios, obres de teatre, entre d’altres...

Totes les activitats que es realitzen dins d’aquest programa tenen com objectiu motivar als infants i alumnes en l’aprenentatge, obtenir confiança i seguretat amb la llengua anglesa, assolint una base molt sòlida. Al ser una activitat extraescolar l’infant ho viu com un temps de joc i diversió i el fa més receptiu a adquirir els conceptes treballats.

Cada alumne inscrit rebrà un report trimestral per part de la acadèmia amb la evolució de l’activitat i els objectius que s’han aconseguit.

Condicions Generals

• Horari: 2 hores setmanals
  • Quota mensual: 33 €/mes
  • Quota material: 38 € els dos llibres (Activity i class book )  o 46€ per inscripcions fora de termini (despesa d'enviament)
  • Grups: Es formaran grups amb un mínim de 8 i un màxim de 12 alumnes
  • Durada: Inici la primera setmana d’octubre fins la darrera setmana de maig

Funcionament

• Totes les extraescolars començaran a l’octubre 2018.
  • Aquest servei és ofert només per als socis de l’AMPA (quota de l’AMPA: 25€/curs per família + 4€ per fill). En cas de no ser socis, el primer rebut s’incrementarà amb la quota de l’AMPA i es passarà per domiciliació bancària.

Normativa

• Les famílies tenen tot el dret a adreçar-se al monitor o coordinador un cop finalitzada l’activitat per realitzar consultes o demanar aclariments.
  • Durant l’activitat els pares i mares dels alumnes no podran estar dins el recinte escolar.
  • Els rebuts corresponents a les activitats extraescolars es pagaran per avançat mensualment el primer dia de cada mes per domiciliació bancària.
  • Els rebuts que siguin retornats per les entitats bancàries es tornaran a girar amb l’increment de 8€ corresponents al cost bancari de la gestió. L’impagament del segon rebut comportarà la baixa de l’alumne a l’activitat, avisant prèviament a la família.
  • No s’admetran inscripcions d’alumnes que tinguin quotes pendents.
  • L’alta a una activitat es podrà fer durant el transcurs del mes, caldrà abonar però, la quantitat total de la quota mensual, i el rebut es girarà el dia que rebem la inscripció. Del contrari s’haurà de començar al mes següent.
  • Per fer efectiva la baixa d’una activitat s’haurà de comunicar abans del dia 25 del mes anterior, del contrari es cobrarà el mes següent.
  • Les inscripcions que es formalitzin passat el període inicial de inscripció, caldrà que es realitzin directament des de les oficines de PROESCO per tal de garantir una millor organització.
  • Per posar-vos en contacte amb PROESCO us podeu adreçar a :
    TEL: 93 169 67 79 // horari: 09:00 a 19:00 (horari d’atenció a particulars) @:Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. // www.grupfo.com

Horaris:

Curs Dies Horari